2015!

Mulle meeldib see number ja ma ei tea miks aga meeldib! Mis siis et kuskile kirjutades ma ikka lisan vana aastanumbri, aga see 2015 on kuidagi palju ilusam ja parem 😀

Tundub et kõigil möödusid jõulud ja aastavahetus ilma suuremate jamadeta. No ma loodan nii. Igatahes siinpool möödus kõik vägagi rahulikult. Sel aastal olime kahekesi kodus, noh kolmekesi, kass ka. Kokkasin eestipärast toitu milleks olid siis hapukapsad, tükike verivorsti ja ahjukartulid, pluss siis kalkuniliha. Kapsa ja vorsti ma soetasin muidugi vene poest 😀 kahjuks vorsti suhtes jäime liiga hiljaks, saime viimase väikse tüki aga midagi ikka! Teinekord targem 😀 no nii me siis istusime kodus, sõime praadi ja nautisime vabu päevi. Puhtalt kaks päeva ei mingit tööd, oh seda õnne! No Dunnes!

Aastavahetusel olin ma tööl terve päeva, õhtul läksime dinnerile ja kohtusime ühe teise paariga, eestlasest mees ja tema poolakas tüdruksõber. Sõime õhtust, seejärel suundusime pubisse kus tegime mõned dringid ja lobisesime niisama. Kella 10 paiku tuli mul siuke väsimus peale et otsustasime laiali minna 😀 nii nõrk olengi jah 😀 aga väsimus lõi kui puuga pähe ja eks need joogid tegid ka oma töö. Kodus olles suutsin vaevu luuke lahti hoida kuniks siis aasta vahetus. Peale 12 kobisin kohe magama 😀 Selline aastavahetus siis, aga vähemalt läks kõik ikkagi üldjoontes ju hästi.

Ma loodan, et uus aasta tuleb hoopis teistsugusem. Eks kõik on iseendas kinni. 🙂

 

Edit: tegin paar sammu, et uus aasta omaks vähe rohkem mõtet. Ma ei ole kunagi eriline koogiküpsetaja olnud, no tegelikult ei olegi ma kooke valmistanud, ainuke mida teinud olin oli küpsisetort! See nädal võtsin retsepti ette ja küpsetasin õunakoogi. Retsept oli lihtne, ei midagi keerulist, vea vaid näpuga järge ja järgmine kord ei olnud tarvidust enam üldse vaadata kuidas teha. Igatahes välja kukkus hästi ja olen uhke enda üle 😀 😀

Teine hetk oli see, kui vastasin ühele kuulutusele kohalikus FB foorumis lapsehoidmise teemal ja käisin siis teisipäeval kahte last hoidmas. Põhjus ülilihtne: laiskus vaja välja peksta ja muudmoodi seda teha ei saa kui võtad asja kätte ja teed midagi selleks!

 

 

Leave a reply