Puhkus

Ema ärasaatmisest on möödas 5 päeva ja püüan end kokku võtta et kirjutada üks postitus meie tegemistest ja käimistest, sest juba tunnen et asjad lähevad meelest :D. Seega ruttu-ruttu tuleb kõik üles kirjutada enne kui üldse midagi mäletan.

Eelmisel teisipäeval sõitsime siis B-ga lennujaama, esimene sõit üldse Dublini kanti, no eks mõne lolli vea suutsin ma muidugi teha aga kokkuvõttes jõudsime hästi sinna ja tagasi. Kilkennys me too õhtu vist suurt ei teinudki, äkki käisime korra Dunnesis aga ei anna pead. Pigem vast puhkasime niisama.

Kolmapäeval mingiaeg hüppasime autosse ja läksime meile suhteliselt lähedal olevasse Reptile Zoo´sse. Seal nägime siis igasugu madusid, kilpkonni, iguaane, krokodille, üks suur karvane ämblik oli ka. Vaatamist jagus ja sain ühte maokest näppida ja kättegi natuke võtta. Tore oli, kõigile meeldis.

Neljapäeval enne 11 või umbes nii sättisime end autosse ja sõit läks mägedesse. Wicklow Mountains oli siis meie sihtpunkt. Kahjuks saime teel olles nii vihma, päikest ja ei teagi mida kõike veel,seega kitsal teel pidin vahepeal ikka päris teo moodi liikuma, et edasi saada aga kohale me saime. Üleval mägedes oli kohutav tuul ja ikka päris külm aga vaade oli kõike väärt. Tagasi jõudsime enne 4 seega üllatavalt ruttu läks meil see tripp. Õhtul viisin naised pubisse, kus sõime õhtust ja kuulasime Iiri muusikat.

Reedeks plaanisin minna Waterfordi aga kuna auto oli B käes ja bussid-rongid liikusid väga X aegadel siis peale mõningast mõtlemist otsustasime et jääme koju, näha oli et külalistel polnud selle vastu midagi :D. Õhtul aga rääkides sõbrannaga pakkus ta välja et võib meid viia Magic roadile, ca tunnike sõitu. Sinna me siis kella 6 paiku hakkasimegi seltskonnaga liikuma. Point seal Magic roadil selline, et minnes allamäge sa jätad ühes punktis auto seisma ning auto hakkab ise liikuma sinna kustkohast sa tulid, mitte aga ei lähe allamäge. Täitsa fun oli! Samuti käisime veel ka mägedes, seal lähedal siis. Ai kus saime külma ja vihma, see tuul lihtsalt lõikas lihast ja luust läbi, ruttu kobisime autosse ja sõitsime veel Waterfordist läbi, kus üritasime minna Itaalia restorani sööma, aga kahjuks oli kõik full, no ja pole ime ka, üks parimaid restorane terves Iiris 😀 😀 No seda minu jaoks, aga eks see et koguaeg täis näitab ilma sõnadetagi, et on tõesti hea koht. Seega läksime mingisse vahvlikohvikusse, kus lasime teha vahvleid ja võtsime kuuma jooki sest ilm oli parajalt külm. Õhtul hiljem jõudsime koju. Päev taaskord kirjas.

Laupäeval läksime Kilkenny turule, ülejäänud päeva naised läksid omapead linnapeale, mis muidugi päädis sellega et mingihetk ma läksin neid autoga mööda linna taga otsima, sest no ei tule ega tule, kell oli juba 6 ja läks hämaraks. Muretsesin juba sest pole ikkagi nende kodulinn, aga muidugi kui ma neid otsisin olid nad juba ise koju jõudnud, see nagu aamen kirikus :D. Mina tahtsin väga veel pubisid mööda kondama minna aga need kaks puiklesid vastu, ütlesid et nad pole erilised pubiinimesed. Noooo, selle peale ma ütleks et kui sa juba oled kuskil välismaal siis peaks võtma kõik mis võtta annab haha. Natuke olin pettunud aga polnud hullu.

Pühapäeval käisime taaskord turul, aga teises kohas, natuke linnast väljas. Ilmaga meil kahjuks ei vedanud, vihmane ja saime ringi käia ainult katuse all, siiski ema skooris endale mingi kella ja nipet näpet veel, mina keerutasin ühte kotti näppude vahel, aga loobusin sest hetkel raha mujalegi panna kui kottide peale :D. Pühap. olime ka kodus enamuse ajast. Õhtul hilja läks mul järsku kurk valusaks ning kogu mu rindkere oli nii valus et ma ei suutnud enam normaalselt hingatagi. Külm tuul tegi oma töö. Polnud üldse tore olla, aga ema tõi B-le viina seega võtsin ühe korraliku klõmaka, et ehk aitab, aitas. Niivõrd- kuivõrd aga aitas. Öösel mingiaeg kobisime magama, enne suutsime veel korralikult tülli ka pöörata :D. Kõik lahenes hästi, sest ma vihkan minna magama nii et oleme tülis, minu arust kõige vastikum asi maailmamuna peal.

Esmaspäeval olin seega rivist väljas. Üles suutsin end ajada kella 12 paiku, ütlesin emale kohe ära et minust asja pole täna, peavad ise hakkama saama 😀 Seega nad läksidki veel linna peale tuiama, kui mina samal ajal turgutasin end ja vandusin nii et maa must, sest sellist “üllatust” ma küll ei oodanud. Olek oli ikka väga nadi, terve päeva vegeeterisin, ja kahjuks sõitjat minust polnud, nii et öösel panime külalised bussile. Iga kord kui ma lahkun Eestist või saadan siit kedagi Eesti, tuleb mul klomp kurku, ise pea 30a aga ikka tahaks nutta tihkuda kui mingi ärasaatmine või äraminemine toimub :D. Kes ei tahaks emmet enda juures hoida :D. Eriti siis kui haige, siis tahaks veeeeel rohkem oma emmet haha. Aga see on elu ja ise olen ma need valikud teinud.

Terve selle aja olen ma end ravinud, aga siiani on kurk hommikuti valus ja nüüd on vastik köha ka kallal ja pluss siis mingi nõme väsimus, et saadan päevi mööda mingis tobedas mullis. Koguaeg on päevad sassis, ei saa aru mis nädalapäev see täpsemalt ongi :D.

Muidu oli väga super oma ema siin näha, mega happy! Pildid lisan mõni teine päev.