Puhkuse jutud 2. osa

Kui koju jõudes sõin ja puhkasin ning paari tunni pärast magama läksin siis arvasin et oooo nüüd ma alles magan, magan nii nagu kunagi varem pole maganud! D: hahaa, nii see ei läinud. Hommikul 9 paiku oli uni läinud, üritasin mis ma üritasin aga edasi ma põõnata ei suutnud. Kogu väsimus oli kadunud, seega ajasin end püsti ning tegin ühe vana ja hea pätikohvi, sest emal kohvimasinat ju ei ole ja ega ta ei tahagi sellist vidinat koju 😀

Ühesõnaga paar päeva ma lihtsalt lebotasin kodus, vaatasin telekat, sõin, lugesin ajakirju ja teise päeva lõpus hakkas juba igav tegelikult 😀 kaua sa ikka suudad laiska mängida eksole. Hea uudisena tuli see et mu armas kallis sõbranna M oli mulle külla tulemas reedel. Seega hakkasin peas juba plaani pidama et mida teha ja kuhu minna. Päris niisama kodus passida ka ei tahtnud, seda enam et mul oli nii villand juba 😀 seega ta tuli bussiga minu külakesse, aga sealt läksime me siis sama bussiga tagasi Värska suunas. Kuna M oli kuskilt uurinud et sealkandis peaks olema matkarada siis läksimegi vaatama kus see siis on. Kas me just õige raja üles leidsime aga mingi rada see siiski oli ja ega see polnudki kõige tähtsam…tähtis oli see et üle pika aja saime koos olla! Kõndisime oma paar tundi ja jõudsime välja Hirvemäele kus on ujumiskoht ja kämpingud jne, samuti ka kohvik kus me siis keha saime kinnitada. Väsinud ja näljased nagu me olime 😀 aga oli ikka värskendav küll see männimetsas ringi tuuseldamine, värske õhk ümberringi.

Õhtul suutsime mudiugi bussist maha jääda, sest mina vana tark olin kindel et buss liigub nagu vanasti aga tegelikult läks varem 😀 ei jäänud muud üle kui kuidagi keegi meile vastu sebida või miskit muud, õnneks tädipoeg viskas kaks opakat koju ära. Ja oligi reede läbi. Ülejäänud päevad võtsime kõvasti päikest, laupäeval käisime Treskis jaanitulel, põhapäeval oli lebopäev. Esmaspäeval käisime taaskord Värskas sest tahtsime vesiratastega sõita Sanatooriumi rannas aga kahjuks tol hetkel rattaid ei olnud…tegi meele kurvaks natuke sest uskusin siiralt see mõte saab teoks. Seega mis seal ikka, lina maha ja päikest võtma 😀 aeg läks kiirelt, juba oligi teisipäev, järjekordne lebopäev kus me ksukile ei liikunud, viimane päev koos olla, seega jutustasime ja võtsime veel päikest 😀 imestan et ma päiksepistet ei saanud aga nii palju mul tarkust jagus et hoidsin rätikut peas alati kui pikali viskasin. Täna tundub et kõik päevitus hakkab juba maha tlema, samas kui end B-ga võrdlen siis vahe ikka on, tema on nagu albiino minu kõrval 😀 Kolmapäeval siis saatsin sõbranna ära ja oligi aeg hakata otsi kokku tõmbama. Enne lahkumist jõudsin siiski koos emaga vanaema hauale ning ka oma väikest õde vaatama, seega kõik plaanid said täidetud. Isegi autoga sain sõita üle pika aja, alguses ajas vähe segadusse mis teepoolel ma nüüd olema pean aga mida edasi seda paremaks sõit läks, vähemalt mäletan veel kuidas asi käib 😀

Laupäeval sõitsin Tallinna poole suhteliselt raske südamega. No süda on alati raske kui äraminek on. Lennukis isegi ulgusin 😀 eks üks põhjus oli ka see et reedel saime kurva uudise ja need kinnihoitud emotsioonid pääsesid valla ja enam ei suutnud head nägu teha. 🙂 Aga nüüdseks olen taas Iirimaa rutiinis, ootan koju oma kallimat kes peale nädalast koosolemist põrutas oma kodumaale puhkama, seega koosoldud aega sel kuul on meil väga vähe 😀  nüüd ma siin ootan ja igatsen, aga omaette olla on samuti hea olla vahelduseks.

Selline puhkus siis oligi. Muidugi sai kaasaostetud palju kraami, nii palju et olen pidanud juba paar toiduasja prügikasti viskama, oi kui halb tunne see oli 😀

Pilte sai ka tehtud aga ei ole veel nendega tegelenud, lähiajal tegelen 😉